Start > Körkortsforum > Kuggat uppkörning 2 ggr och bö…

Kuggat uppkörning 2 ggr och börjar jobba snart

Kuggat 2022-08-09 12:06 ! Citera #
Ärligt talat visste jag själv att jag är ej 100% redo för att skaffa körkortet nu.
Men har bokat första körprov i början av denna månad och fick inte godkänt. Gjorde andra gång idag, det gick sämre. Inga inspektörer har pekat på mina spegelrutiner och parkering.
Det enda fel jag gör är att jag ibland kollar jag inte längre fram i stan och det gör trafikfara.
Jag gjorde körprov för att jag börjar jobba som heltid vid slutet av augusti vilket betyder att jag har inte mer möjlighet att köra i skolan. Alla skolor som jag känner är öppet bara till 17. Har ej möjlighet att köra hemma. Fuck fuck fuck. Vet inte vad ska jag göra nu längre :(
Same boat 2022-08-09 19:08 ! Citera #
Det är bara att fokusera på jobbet. Om man kuggar 2 gånger så blir det väldigt svårt att hitta Uppkörningstider igen. Det är bara att vänta tills din teori tid går bort, sen kan du göra om teoriprovet och då blir det enkelt att hitta tider igen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 13:31
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo