Start > Körkortsforum > Återbetalning för teorilektion…

Återbetalning för teorilektioner

Svar snälla 2022-08-09 07:02 ! Citera #
Hej!
Jag köpte ett startpaket. Egentligen ville jag inte ha teorilektioner då jag lär mig som bäst själv. Men orkade inte rabbla upp allt som fanns med i startpaketet så sa så här ”jag vill ha allt i startpaketet utom teorilektionerna”.

Hon sa så här till mig ”Det kommer ändå inte finnas teorilektioner pga pandemi så du får en bok istället”

Jag vart väldigt bekymrad. Inte kan väl en bok kosta 1200 kr. ? O frågade typ 3 gånger kommer teorilektionernas pris att försummas från priset. Hon sa bara du kommer få en till bok istället. Orkade inte o betalade. Receptionisten suuger.


Det var pandemi och jag är färdig med teorin. Så har jag dessa outnyttjade dyra teorilektioner som jag inte behöver.

Kan man få en återbetalning för de? Med avdrag pga administativa kostnader? Har någon gjort det? Har hellre en körlektion istället. [b][/b]

Min trafiklärare gav otydligt svar. Ingen info står om det på deras hemsida.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
25
I dag 21:07
4
I dag 21:07
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov