Start > Körkortsforum > Fartkamera- 128 km/h på en 90 …

Fartkamera- 128 km/h på en 90 väg

Dmx 2022-08-04 16:38 ! Citera #
Hej till er som kan svara på detta. :D

Jag vet att detta är en upprepande saga och en fråga som aldrig kommer utrotas då jag läst en hel del av spekulationer och argument och tittade på ett par Youtube klipp på fartkameror (haha).

Det är som såhär att jag jobbar inom hemvården och körde med jobb bilen på väg till ett larm kl 22:30 ungefär. Väl inne i mina tankar och hur akut larmet var så körde jag 128 km/h med hel ljusen på vid tidpunkten då jag infann mig några meter ifrån kameran. Jag inväntade blixten, och var beredd på det, men jag såg aldrig något. Har aldrig blivit flashad av en fartkamera. Det jag undrar är, kan det vara så att jag missa den? Jag körde på en 90 väg.

Onödiga kommentarer undanbedes! Då alla kör för fort förr eller senare med eller utan medvetandet.

Tack.
Gäst 2022-08-05 06:18 ! Citera #
Det är runt 99% av de som kör förbi en fartkamera för fort som ej får någon böter. Mest pga att de är avstängda större delen av tiden sedan är det en stor del bilder som ej ian utredas.

Så du kan nog vara lugn. Har inte sett det själv men blixten ska ej gå att missa, vad jag har hört.
Dmx 2022-08-05 12:25 ! Citera #
Jag misstänkte det. Tack för svaret

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo