Start > Körkortsforum > Körprov i Västerås, klarade de…

Körprov i Västerås, klarade det!

Bella 2022-07-28 09:42 ! Citera #
Heeej! Hade mitt första körprov imorse, och klarade det!!! Gissa om jag är överlycklig?! Var förvånansvärt enkelt med tanke på de skräckscenarion jag haft i huvudet innan, sov typ 3 timmar men svepte en NOCCO och fick en fantastisk inspektör som lugnade mina nerver samt så satt en humla på körprovskylten då vi gick ut till bilen vilket jag såg som ett gott tecken, nerverna släppte. Detta godkända resultat vore omöjligt utan Hässlö trafikskolas hjälp. Kan jag, kan ni! Andas, ta det lugnt och kör som ni brukar. Ät två bananer innan så blir ni mer chill inombords, lovar!

Har ni frågor om uppkörning i Västerås så hola at me!
Gäst 2022-08-01 22:49 ! Citera #
Vilka rutter du körde? bor du där eller ?
Bella 2022-08-03 15:28 ! Citera #
Gäst 2022-08-01
Vilka rutter du körde? bor du där eller ?
Först bad han mig köra hemåt (mot Hässlö), på vägen dit bad han mig att åka in på en gata och backa runt hörn och det sjukaste var att det var exakt den gatan jag å mamma övat på vad gäller att backa runt hörn ;) Sedan ut på motorvägen mot Oslo, följa skyltar mot centrum, en sväng inne i centrum med enkelriktad, 30 i hastighet, högerregeln, å till sist tillbaka till trafikverket igen. Passerade även en del cirkulationsplatser under hela ruttens gång.

Jag har endast bott i Västerås i ca 2 års tid, är från Enköping så hittar sisådär här men skyltarna hjälper ju en visst ;)
Gäst 2022-08-03 17:28 ! Citera #
Waoh Grattis till kortet! Tack för svar

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor