Start > Körkortsforum > Tredje uppkörning

Tredje uppkörning

ko 2022-06-16 18:19 ! Citera #
Hej!
jag hade nyligen min första uppkörning och kuggade tyvärr den. Nu har jag hittat en tid till min andra om någon vecka men är nervös att jag även kuggar den…. Så då undrar jag bara hur långtid det tar att få en tredje uppkörning då jag har hört att man förlorar förturen efter andra försöket? Har någon gjort fler än två uppkörningar och hur långtid tog det då för er att få tider (som privatist) efter den andra?

FYI så hoppas jag verkligen att jag klarar den andra, då jag kuggade på ett litet och enstaka fel som jag nu korrigerat. Men fortfarande nervös att kugga igen….

MVH
Gäst 2022-06-17 14:10 ! Citera #
Det kan du börja tänka på ifall du kuggar. Tänk positivt för fasen ;) Du klarar det förmodligen. Jag klarade det på andra försöket också. :)
Gäst 2022-06-17 16:37 ! Citera #
Åh grattis till körkortet! Tack så mycket för ditt svar. Ska försöka tänka positivt…

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo