Start > Körkortsforum > Inte tänka på det 1-2 dagar in…

Inte tänka på det 1-2 dagar innan?

bedboy 2010-08-08 21:20 ! Citera #
Min lärare i åk 9 i grundskolan sa att till högskoleprov är det bäst att plugga som fan veckorna innan, för att 1-2 dagar innan provet inte alls tänka på det, gäller det även för uppkörning och teoriprov?
Sjklart är detta personligt och är olika från person till person, men allas erfarenheter är alltid kul att veta, hur ni gjorde och hur det gått!
Jayson 2010-08-09 17:42 ! Citera #
Hej!

Jag tror att det kan gälla teorin kanske, men inför uppkörningen kan man nog inte ta för många körlektioner t o m dagarna innan.
Inför teorin finns risken att man mitt i stressen förvirrar sig själv och blandar ihop alla regler och lagar man lärt sig. Det är bara min egen erfarenhet!

lycka till!
MrFahrenheit 2010-08-14 15:23 ! Citera #
Det din lärare sa angående högskoleprovet gäller för alla teoretiska prov. Allra bäst tror jag till och med är att plugga hårt veckorna innan, tar paus från pluggandet i en vecka, plugga ett par dagar till, inte tänka på det under ett par dagar och SEN göra provet. Enligt min psykologilärare är det iallafall så ;) .

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest