Start > Körkortsforum > Vart kör man upp?

Vart kör man upp?

bedboy 2010-08-08 21:17 ! Citera #
Får man välja i vilket område man ska köra upp? isf väljer man ju ett område som man redan kan utnatill, för man är bekväm och trygg i det. eller är det i det område där man gör teoriprovet? och om det är det så är det ju fusk att de som bor i det området kan det utantill medans kanske en bonde från norrland inte ens hittar till tåget?
MrFahrenheit 2010-08-14 15:14 ! Citera #
Man kanske inte ska tänka på det som ”fusk”, utan som en liten fördel. Sedan borde man inte heller tänka på körkortstagande som en kamp mellan stadsbor och ”lantisar från norrland”, utan alla gör såklart allt de kan för att lyckas. Personligen tycker jag att det är uppkörnings-kontrollanten som man borde se som en fiende, hehe 8-) .
Robinb 2010-08-17 17:28 ! Citera #
Jag kommer att köra upp på annan ort än var jag bor. Tror det finns både för- och nackdelar i det hela...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest