Start > Körkortsforum > Hoppa över frågor och besvara …

Hoppa över frågor och besvara dem i slutet

Gäst 2022-05-19 08:45 ! Citera #
Hej! När jag kör proverna här på hemsidan brukar jag hoppa över frågor som jag inte är 100% säker på för att senare komma tillbaka och besvara dem.

Går det att göra samma när man gör den riktiga kunskapsprovet?
Gäst 2022-05-19 09:01 ! Citera #
Ja du markerar frågorna o går vidare till nästa
Gäst 2022-05-19 09:04 ! Citera #
Eller för att vara helt korrekt så behöver du inte markera dem, men det gjorde jag. Frågorna finns längst ner på skärmen 1,2,3...70 o de som är ifyllda har du besvarat medan de som inte är ifyllda är obesvarade så du kan gå tillbaka till frågorna o besvara dem i slutet
Gäst 2022-05-19 10:58 ! Citera #
Rätt :)
De obesvarade frågorna markers av sig själv med gul färg.
Jag råkade missa tvp frågor, så när jag hade gjort alla, då dök meddelande om hir många är besvarade, markerade, obesvarade.
Då hinner man göra färdigt.
Jag var klar på 25 minuter, och sedan gjorde 2 till som var ibesvarade, ich kollade om typ 5 gånger allt igen :)
Det blev godkänd.
Och en sak till: ingen brådska, man fpr sitta alla sina 50 minuter.
Förresten, innan provet startar, får man välja att titta på en film först, hur allt fungerar under provet. Denna tiden i går unte u provtid, så man får titta i lugn och ro, och sedan starta sina 50 minuter för provet.
Lycka till!
:)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 15:04
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest