Start > Körkortsforum > Går det att ha teoriprovet och…

Går det att ha teoriprovet och körprovet på samma dag?

J 2022-05-18 16:38 ! Citera #
Jag blev tyvärr sjuk dagarna innan mitt teoriprov så var tvungen att avboka. Men nu så finns den enda tiden vid det tillfälle då jag även har körprovet. Min fråga är då är det möjligt att ha både provet samma dag, och om hur lång tid det är okej att komma försent till sitt körprov.

Mitt teoriprov börjar 8:50 i Stockholm City och mitt körprov börjar 10:50 i Södertälje. Tack i förhand.
Gäst 2022-05-18 17:38 ! Citera #
Så länge du blir godkänd på teorin och hinner ta dig till uppkörningen så borde det väl inte va fel.
Björn He 2022-05-18 19:06 ! Citera #
Det beror väl på om man har tid samma dag. När jag själv hade mina första körprov (för nästan exakt 8 år och 8 månader sen) så hade jag teoriprovet i Eskilstuna på morgonen fredag den 27 september och körprovet i Västerås omkring lunchtid nästa dag. Jag hade i princip obefintlig möjlighet att ha båda delproven samtidigt. Olyckligtvis blev jag kuggad.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov