Start > Körkortsforum > Klarade teorin

Klarade teorin

Yay 2022-05-16 09:20 ! Citera #
Gjorde teoriprovet idag. Som vanligt så kurrade magen genom hela provet o överlevnadsinstinkten av att vilja fly från en jobbig situation va stark. När 19 minuter hade gått så kände jag mig klar men gick igenom frågorna igen för jag ville inte va den som drog efter 20 minuter. När 26 minuter kvarstod så tog jag ett djupt andetag o klickade på ”rätta och visa resultat” och ordet godkänt dök upp. Vilken lättnad! Jag var ändå den första som gick därifrån. Magen har slutat kurra nu i alla fall

58/65 var resultatet så lite mer övning behövs innan jag själv känner mig helt nöjd.

Till er som snart ska göra teorin: lycka till! O se till att hålla er lugna o ät gärna innan provet för att undvika den kurrande magen :)
Yay 2022-05-16 09:43 ! Citera #
Helt fel del av forumet jag skrev i såg jag nu. Skulle givetvis postas under teoriprovet. Är bara så lycklig att jag lyckades så jag förhastade mig med att posta inlägget :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov