Start > Körkortsforum > Bytta trafikskolor i västerås

Bytta trafikskolor i västerås

Gäst 2022-05-11 16:45 ! Citera #
Hej !Jag har redan bytt 2 trafikskolan ,när jag gick o körde upp med min 2 trafikskolan då träffade jag min gammal lärare i vänt place och hon såg mig som kuggade. nu jag skäms att byta för 3 gg trafikskolan, är rädd att träffa mina gammal trafiklärare när ska gå göra uppkörning .Har ni tips att ge mig ? Av personliga skäl bytt mina tidigare skolar här i västerås
Gäst 2022-05-11 21:15 ! Citera #
Vet inte vad man kan ge för tips när man inte vet vad anledningen till bytet av trafikskolorna berodde på.

Är du missnöjd med trafiklärarna och menar att dina 2 kuggade uppkörningar berodde på dom?
Hade du vart missnöjd så tänker man att du tidigare hade bytt skola/lärare, långt innan uppkörningen.

För visst finns det ”sämre” och mindre engagerade trafiklärare som helt enkelt inte är bra på att lära ut, ja då bör man byta.

Det finns många trafiklärare som däremot är bra, som bedömt att eleven är redo för uppkörning, men att eleven trots det, ändå har kuggat. Pga nervositet, upprepade misstag osv.

Hur som helst, om du nu byter trafikskola för tredje gången och kör upp igen och råkar träffa på en tidigare lärare så är väl det inte hela världen. Visst är det säkert en fett pinsam situation men mer än blir det inte.
Om du nu känner en sån stress över det och att det kan påverka ditt prov negativt så får du väl överväga att köra upp någon annanstans?
Gäst 2022-05-12 09:12 ! Citera #
Min 2 trafikskolan hade rekommenderat mig att boka själv uppkörning nästan gg eftersom jag är själv men alla moment.De gick med 2 gg på provet. Varje gg lärare som jag övningskör med brukar inte följa mig .de byter lärare när det dags för uppkörning.Den sista provet efter ej blivit de säger de ska ringa mig tillbaka men de har inte gjort. Deras elever brukar alltid klart provet . De sa ska boka själv istället.grejer när jag går själv bli ej godkänt ändå.Har kört mer 100 lektion både trafikskolan (+ privat massor lek. Kör Autmat o har kuggat redan 7 gg vet ej vad ska göra .

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 11:10
8
I dag 00:25
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest