Start > Körkortsforum > Klarade teori idag på 1:a förs…

Klarade teori idag på 1:a försöket

Uppsalabo 2022-04-28 13:12 ! Citera #
Klarat på första försöket. jag gjorde nytta av de tips ni mina företrädare har lagt ut här, Så tycker jag att jag är skyldig att lämna något för dem, mina efterträdare

Läsa boken (behöver inte köpa senast alltså dyrast, låna från bibliotek, eller köpa en gamla version fr market place, inte äldre än 10-15år)

Öva på frågor från alla möjliga källor (gratis app kan funka, vara källkritik, ibland kan krypa några fel)

Läs fråga och svar (och bilden, om den finns) minst 2 ggr innan du klicka på svar o går till nästa, några frågor är utformad för att vara klurig

förslag på app: körkortsfrågor, mittkörkort (båda är gratis för att öva, första har dock en betald version)

Jag har inte betalt något för app eller medlemskap. Det räckte med boken och andra gratis app för mig.

Om du har motivationen eller bestämd för att plugga, ska du klara teori.
Nu ska jag förbereda för körprov

Lycka till!
Anna 2022-05-13 08:09 ! Citera #
Tack för tipse!
Det var helt rätt: att inte ändra på det som du skev först ifall du är tveksam :)
Jag ändrade och fattade sedn att jag hade skrivit rätt först :)
Men klarade bra ändå: 60 av 65 var rätt?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov