Start > Körkortsforum > Drograttfylla inom 2 dagar...

Drograttfylla inom 2 dagar...

Idioten 2022-04-26 10:28 ! Citera #
Hej!

Jag innehar alla körkorten och jobbar även med större fordon.

Under jul och nyår blev det lite dumt, kort tur och blev stoppad. Hade spår av benso i blodet som hjälper mig somna vissa kvällar (ej recept) erkände direkt.

2 dagar senare skulle jag flytta bilen som stod i vägen för frugan och då det var snö så tog jag ett varv runt kvarteret så hon kom förbi. Ska precis parkera hemma igen när polisen återigen kommer. Följer gärna med och inser att jag åker på olovlig körning men bensot fanns kvar i blodet! Dricker inte alkohol eller tar för övrigt inga andra droger.

12 månader var surt nog, men nu börjar Paniken om flera år samt att ta om alla behörigheter?

Vad tror ni, finns det nån chans att jag klarar 12 månader? Detta var 4 månader sedan nu och sökte direkt till drogrehabliltering på soc och lämnar minst ett drogtest om dagen och skulle gladeligen göra det i flera år, bara jag får börja jobba igen till vintern. 2 år, sedan ta om allt, plus all kostnad.

Det är en dödsdom i stort sett...
Gäst 2022-04-26 16:48 ! Citera #
Idioten 2022-04-26
Hej!

Jag innehar alla körkorten och jobbar även med större fordon.

Under jul och nyår blev det lite dumt, kort tur och blev stoppad. Hade spår av benso i blodet som hjälper mig somna vissa kvällar (ej recept) erkände direkt.

2 dagar senare skulle jag flytta bilen som stod i vägen för frugan och då det var snö så tog jag ett varv runt kvarteret så hon kom förbi. Ska precis parkera hemma igen när polisen återigen kommer. Följer gärna med och inser att jag åker på olovlig körning men bensot fanns kvar i blodet! Dricker inte alkohol eller tar för övrigt inga andra droger.

12 månader var surt nog, men nu börjar Paniken om flera år samt att ta om alla behörigheter?

Vad tror ni, finns det nån chans att jag klarar 12 månader? Detta var 4 månader sedan nu och sökte direkt till drogrehabliltering på soc och lämnar minst ett drogtest om dagen och skulle gladeligen göra det i flera år, bara jag får börja jobba igen till vintern. 2 år, sedan ta om allt, plus all kostnad.

Det är en dödsdom i stort sett...
Kontakta Transportstyrelsen och fråga eller en jurist i sak.

De som skriver här som oftast är inte jurister i trafiksak sak.

Utan de håller på med att ta Körkort.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor