Start > Körkortsforum > Pinsamt

Pinsamt

Gäst 2022-04-22 12:16 ! Citera #
Började gråta i bilen när hon berättade för mig att jag va kuggad.
Jag skäms så mycket, någon annan som som gråtit???
Gäst 2022-04-25 15:38 ! Citera #
Ja det var pinsamt. Men gissar på att du hade börjat gråta vid godkänt också så. :| Vissa människor är känslostyrda. Försök hålla tårarna i check ute i trafiken bara, så du inte mördar några barn.
Gäst 2022-04-25 20:49 ! Citera #
Jag är en kille. När jag var 27 år (år 2013) skulle jag ta behörighet för tung motorcykel (A), jag hade då redan BECE på kortet.

Misslyckades med konbanan på första uppkörningen vilket betydde att jag inte ens fick visa vad jag går för i trafiken.

På andra uppkörningen lyckades jag med konbanan och fick komma ut i trafiken. När vi var tillbaka sa inspektören att jag var godkänd och direkt bara rann tårarna, men jag bölade inte. Jag bara stod rakt upp och skakade och grät.

”Mycket känslor va?” Sa han. ”Ja.” Blir tårögd bara jag tänker på det.

Körde flera tusen mil på olika motorcyklar under tre års tid innan jag sålde den sista och köpte en nyare bil istället.
Emo 2022-05-31 15:29 ! Citera #
Äsch, det är inte pinsamt. Det är och har varit en kamp, hela den här körkortsresan. Jag är en 40-årig man som tillslut klarade uppkörningen idag. Jag grät. Inget jag skäms för. Sen fistbumpade jag instruktören och vi skrattade båda två.

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo