Start > Körkortsforum > Går inte att se någon tid alls

Går inte att se någon tid alls

Sandra 2022-04-09 13:51 ! Citera #
Hej,

Har betalat avgiften för uppkörningen och kan fortfarande inte se någon tid överhuvudtaget när jag vill boka en ny tid? Det står bara ”hittar inga lediga tider som matchar dina val” - oavsett om jag väljer att hyra automat eller manuell bil och det står så för alla städer som finns i hela landet när jag väljer. Det har varit såhär sedan igår och jag förstår inte varför jag fortfarande inte får fram NÅGON tid överhuvudtaget?! När mina kompisar är inloggade och kollar så dyker det upp en massa tider för dem men varför kan jag inte se något alls??? Blir tokig. Kan inte heller ringa till Trafikverket iom att det är helg nu, behöver boka in en ny tid då mitt teoriprov snart går ut.
Gäst 2022-04-09 22:54 ! Citera #
Sandra 2022-04-09
Hej,

Har betalat avgiften för uppkörningen och kan fortfarande inte se någon tid överhuvudtaget när jag vill boka en ny tid? Det står bara ”hittar inga lediga tider som matchar dina val” - oavsett om jag väljer att hyra automat eller manuell bil och det står så för alla städer som finns i hela landet när jag väljer. Det har varit såhär sedan igår och jag förstår inte varför jag fortfarande inte får fram NÅGON tid överhuvudtaget?! När mina kompisar är inloggade och kollar så dyker det upp en massa tider för dem men varför kan jag inte se något alls??? Blir tokig. Kan inte heller ringa till Trafikverket iom att det är helg nu, behöver boka in en ny tid då mitt teoriprov snart går ut.
Sluta gnäll förfasiken här på forumet, kommer inte hjälpa dig med att få en tid för att du är frustrerad över att din teori snart går ut.

Kolla flera gånger om dagen på sidan, tidigt på morgonen redan tom.

Så ska du se att du kommer hitta tider. visst med kort varsel få du räkna med.

Lycka till :)
Gäst 2022-04-10 21:28 ! Citera #
Du kan inte se tider samma dag som du hade din uppkörning och måste därför vänta tills nästa vardag, egentligen skulle alla som kör underkänt få vänta minst 2 veckor innan de kunde se en ny tid..
Mikael 2022-04-11 06:06 ! Citera #
Gäst 2022-04-09
Sluta gnäll förfasiken här på forumet, kommer inte hjälpa dig med att få en tid för att du är frustrerad över att din teori snart går ut.

Men lugna ner dig. Personen vill ha reda om andra upplever liknande problem. Istället får man mass dum kritik. Folk vill inte posta här om man har så ovälkommen ton som dig.
retard 2022-04-11 18:55 ! Citera #
Gäst 2022-04-09

Fan va arg
Gäst 2022-04-11 20:02 ! Citera #
retard 2022-04-11
Fan va arg
Någon spotta i morgonkaffet:(
saffransknut 2022-04-13 17:40 ! Citera #
Jag hade samma problem som dig. Läs min tidigare tråd här:
https://korkortonline.se/forum/10306/

Där skriver jag hur jag gjorde för att hitta en ny uppkörningstid snabbt. OBS: var beredd på att åka till en annan mindre stad. Lycka till <3

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor