Start > Körkortsforum > Uppkörning snart

Uppkörning snart

Linnea 2022-04-06 09:45 ! Citera #
Hej alla, det är så att jag har min 4e uppkörning snart (automat, ja jag vet jag skäms) och skulle uppskatta ifall ni kunde ge mig lite tips/minnesregler som kan vara bra att ha med sig. Hoppas verkligen att min nervositet inte sätter käppar i hjulet denna gång som under mina tidigare uppkörningar. :cry:
Louise 2022-04-06 09:53 ! Citera #
För det första är det inget fel med att köra automat, om du tycker att det är bekvämt och trivs med det ska du absolut göra det.

Försök att bara vara lugn, se dig omkring noga och kör hellre för långsamt och tryggt än precis i hastigheten i korsningar och annat. Lycka till!!!
Sheryll 2022-04-06 11:40 ! Citera #
Linnea 2022-04-06
Hej alla, det är så att jag har min 4e uppkörning snart (automat, ja jag vet jag skäms) och skulle uppskatta ifall ni kunde ge mig lite tips/minnesregler som kan vara bra att ha med sig. Hoppas verkligen att min nervositet inte sätter käppar i hjulet denna gång som under mina tidigare uppkörningar. :cry:
I failed so many times as well. Trust in your ability to drive, to be nervous is normal. Show that you have good awareness around you and around the car especially in junctions and crosswalks. Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest