Start > Körkortsforum > Byta trafikskola

Byta trafikskola

Hej 2022-03-25 18:27 ! Citera #
Jag skulle vilja byta körskola eftersom jag inte riktigt klickar med lärarna där plus att det är bättre priser och bilar på andra skolor, men problemet är att jag “vågar” inte byta. Jag känner mig taskig och det skulle bli stelt att bara säga att jag ska byta nu. Har ni någon gång bytt trafikskola?? Hur gick det?
Gäst 2022-03-25 22:19 ! Citera #
Asså har du betalat i förskott eller betalar du varje gång?

Måste du säga något? Bara sluta gå dit...
inte så smart människa. 2022-03-26 16:51 ! Citera #
Japp. Jag har bytt trafikskola, riktigt dålig lärare, sjukt äcklig bil (peugeot nånting). Jag fick också samma känsla som du fick, tyckte att det kommer nog bli lite stelt men jag tänkte att jag bara SMS:ar han. de va allt jag gjorde. Jag skrev nånting me ”Hejsan, på grund av studier så kommer jag behöva avsluta här. Skulle du kunna skicka pengarna tillbaka till mitt bankkonto?tack:” de va allt jag skrev. Sen fråga han för bankkonto nmr och sånt sen blev de klart! Bästa beslutet jag har gjort på länge! Lärde mig mkt mer på den nya trafikskolan jag börja i och mycket skönare bil.

Om du inte lär dig så mycket och ksk till och med blir förvirrad (vilket hände med mig) så byt!!! det var dag och natt skillnad för mig att byta till en ny trafikskola.

Kom ihåg, meningen med trafikskola är att du ska lära dig när du har körlektioner. det är allt. egentligen kan du typ göra allt privat. Köpa teori, boka risketta, risktvåa, teori och körprov. det kan du göra helt själv. men du går på trafikskola endast för att lära dig. det är allt.
inte så smart människa. 2022-03-26 16:55 ! Citera #
Jag skulle gissa på att du köpte ett paket hos den trafikskolan du just nu går i. hur du kan göra är att du kan få tillbaka pengarna och när du byter trafkiskola skulle jag nog rekommendera att du bara köper körlektioner hos dem. risketta, risktvåa, teori och körprov skulle du kunna skjöta själv. Detta gjorde jag. förlora typ inga pengar på de sättet. men det är en rekommendation. om du vill köpa ett paket hos dem får du naturligtvis göra det. men var redo ppå att betala onödigt pengar för teori.

lycka till. :)
Hej 2022-03-27 00:15 ! Citera #
Nej, jag hade köpt ett paket men jag har använt upp allt, det enda jag gör är att boka lektioner och betala strax före, men det är bara det att han i receptionen är trevlig och känner igen mig när jag ska betala och allt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I dag 22:14
1
I dag 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov