Start > Körkortsforum > Vad föredrar ni?

Vad föredrar ni?

Gäst 2022-03-19 11:42 ! Citera #
Föredrar ni att köra själva eller med andra?

Föredrar själv att vara ensam i bilen då det är mycket skönare. Alla jag känner är klassiska backseat drivers och sitter och hökar över ens körning. Vet att man ej ska bry sig men ibland tar man åt sig ändå även fast det är en själv som styr o ställer och sin egen körning.
Gäst 2022-03-20 16:00 ! Citera #
Själv givetvis, dels av samma klassiska anledning som du beskriver men även av en annan orsak.

Sitter någon med i bilen jag kör så brukar jag sitta och prata vitt och brett och glömma avfarter och dylikt vilket blir pinsamt.
Gäst 2022-03-20 19:41 ! Citera #
Ja jo kan definitivt hålla med det sistnämnda….

Körde på motorvägen med två vänner i bilen när jag bestämmer mig för att köra om två lastbilar vid en avfart som enligt mig inte var den vi skulle ta. Min polare säger till mig att vi ska av där framme och jag svarar kort nej, sen säger jag till han att sluta skoja om sånt. Det var våran avfart, jag hade blandat ihop avfarterna och fick ta en ofrivillig sightseeingen. Det var lite pinsamt för det gick ju inte onämnt när vi väl var framme.
Gäst 2022-03-21 19:48 ! Citera #
Gäst 2022-03-19
Föredrar ni att köra själva eller med andra?

Föredrar själv att vara ensam i bilen då det är mycket skönare. Alla jag känner är klassiska backseat drivers och sitter och hökar över ens körning. Vet att man ej ska bry sig men ibland tar man åt sig ändå även fast det är en själv som styr o ställer och sin egen körning.
Skit i det, det är du som kör, och det ska vara säkert, be dem prata om annat.

Har hänt mig, ber dem hålla käften bokstavligt. Säger ”Shut The Fuck Up”

Undantag om man frågar ex ”Är det denna avfart?” eller ”Vänster näta korsning” ja du fattar. det är en annan sak.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest