Start > Körkortsforum > Teoriprov imorgon (tisdag).

Teoriprov imorgon (tisdag).

Champinjonen 2010-08-02 11:31 ! Citera #
Hej,

jag har teoriprov imorgon kl 13:15 i Stockholm och har ett par frågor:

1. Var går man in? (ni som gjort det i stockholm)
2. Jag är osäker på om jag kommer klara det, får alla rätt på denna sidans prov och vet anledningarna till att man svarar som man gör på provet. Fick även 59 rätt på STR:s teoriprov imorse på körskolan och har satt 100% på provet jag har på min iPhone. Utöver detta har jag läst boken en gång, ska läsa igenom hela ikväll igen. Kommer det gå bra eller dåligt på provet tror ni?
3. Om man kör på teorin, kan man fortfarande klara uppkörningen? Den är på onsdag och det vore ytterst förargligt om jag var tvungen att avboka p.ga. att jag inte klarat teoriprovet. Har man inte typ 2 månader på sig efteråt man klarat uppkörningen att därefter klara teoriprovet?


Tacksam för alla svar!
Gäst 2010-08-02 14:03 ! Citera #
Champinjonen
1. Var går man in? (ni som gjort det i stockholm)


Har du adressen så borde det väl inte vara något problem

Champinjonen
2. Jag är osäker på om jag kommer klara det, får alla rätt på denna sidans prov och vet anledningarna till att man svarar som man gör på provet. Fick även 59 rätt på STR:s teoriprov imorse på körskolan och har satt 100% på provet jag har på min iPhone. Utöver detta har jag läst boken en gång, ska läsa igenom hela ikväll igen. Kommer det gå bra eller dåligt på provet tror ni?


59 var väl inte speciellt högt kanske, men det är ändå över gränsen. Förbered dig så gott du kan tills imorgon så kan du inte göra så mycket mer

Champinjonen
3. Om man kör på teorin, kan man fortfarande klara uppkörningen? Den är på onsdag och det vore ytterst förargligt om jag var tvungen att avboka p.ga. att jag inte klarat teoriprovet. Har man inte typ 2 månader på sig efteråt man klarat uppkörningen att därefter klara teoriprovet?


Om du kuggar så ska du fortfarande göra uppkörningen.

Jag har också teoriprovet imorgon och sen uppkörning på torsdag. På det stora hela så är jag nog mer oroad för uppkörningen än för teoriprovet.
Champinjonen 2010-08-02 14:41 ! Citera #
heande


Har du adressen så borde det väl inte vara något problem

Champinjonen
2. Jag är osäker på om jag kommer klara det, får alla rätt på denna sidans prov och vet anledningarna till att man svarar som man gör på provet. Fick även 59 rätt på STR:s teoriprov imorse på körskolan och har satt 100% på provet jag har på min iPhone. Utöver detta har jag läst boken en gång, ska läsa igenom hela ikväll igen. Kommer det gå bra eller dåligt på provet tror ni?


59 var väl inte speciellt högt kanske, men det är ändå över gränsen. Förbered dig så gott du kan tills imorgon så kan du inte göra så mycket mer

Champinjonen
3. Om man kör på teorin, kan man fortfarande klara uppkörningen? Den är på onsdag och det vore ytterst förargligt om jag var tvungen att avboka p.ga. att jag inte klarat teoriprovet. Har man inte typ 2 månader på sig efteråt man klarat uppkörningen att därefter klara teoriprovet?


Om du kuggar så ska du fortfarande göra uppkörningen.

Jag har också teoriprovet imorgon och sen uppkörning på torsdag. På det stora hela så är jag nog mer oroad för uppkörningen än för teoriprovet.



Känner mig faktiskt relativt säker på körningen, så det är nog inga problem, vi får väl se hur teorin går. Kommer sitta med Bonniers Trafikskola och TEO när jag kommer hem från jobbet.

Har du teoriprov i Stockholm?
Champinjonen 2010-08-03 15:42 ! Citera #
En uppdatering: Klarade det! 53 av 65, haha, nu är det bara uppkörningen kvar!

Yihooo!
Gäst 2010-08-03 20:48 ! Citera #
Champinjonen
En uppdatering: Klarade det! 53 av 65, haha, nu är det bara uppkörningen kvar!

Yihooo!


fick 60 :P tidigare idag. Nu är jag bara oroad inför torsdagen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo