Start > Körkortsforum > Räcker det﹖

Räcker det﹖

Gäst 2022-02-16 18:34 ! Citera #
Räcker det att bara plugga på den här sidan inför provet ﹖
Gäst 2022-02-16 19:27 ! Citera #
Skulle väl hjälpa att läsa boken några gånger för att få lite sammanhang på sakerna man lär sig också. Det beror även lite på hur lätt du lär dig.

När man bara pluggar en massa på instuderingsfrågor så lär man sig tillslut svaren på alla frågor utan att verkligen förstå varför det är rätt svar. Man bara kryssar i och hoppas på en så bra siffra som möjligt i slutet.

För mig funkade det att göra lite av båda. Plugga instuderingsfrågor på mobilen och jag läste ut boken ett par gånger. Jag testade även lite andra gratis sluttest på nätet för att kolla om jag lärt mig något av allt plugg, eller om jag bara sitter och kryssar i per automatik utan att verkligen lära mig. Jag fick 61/65 på mitt första prov.
Gäst 2022-02-28 21:52 ! Citera #
Analogt.

Läs boken, den ger dig förståelse.

Varva med frågor online för att kolla

Kör du endast online så lär du dig svaren efter ett tag utan fatta ett skit, så läs boken, har du gjort det så fixar du frågorna iiom du fattar.

Kapish :)
Allan 2022-03-06 22:48 ! Citera #
Läs boken två gånger, det går snabbt! Sen pluggar du frågorna här på sidan, och frågar i forumet om du inte förstår något. Sen klarar du det!
Gäst 2022-03-07 21:36 ! Citera #
Allan 2022-03-06
Läs boken två gånger, det går snabbt! Sen pluggar du frågorna här på sidan, och frågar i forumet om du inte förstår något. Sen klarar du det!
Toppen svar.

Jappo håller med, förståelse, segt läsa en bok visst, men den drivs inte av ett batteri och behöver inte vara uppkopplad, analogt, men hey den fungerar

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor