Start > Körkortsforum > Uppkörning i Västerås

Uppkörning i Västerås

Gäst 2022-02-16 10:38 ! Citera #
Asså jag visste inte att jag skulle ha så här jobbet med att få körkortet,sedan 2019 har körts både privat och trafikskolan mer än 90 lektion,gjorde om teorien och har kuggat 6 ggr. Jag körde väldigt mycket innan uppkörning gick själ och med trafikskolan skolan men gick inte vidare
Gäst 2022-02-16 16:36 ! Citera #
Hej,
Vad tråkigt att höra.. :(
Jag förstår din frustration. Men ge inte upp skulle jag säga. Körde du upp med Trafikskola’s bil? Manuell eller Automat?
Fortsätt kämpa..
Vikram 2022-02-18 16:07 ! Citera #
The theme of both the theory and driving test is safety. As long as you can show that you are safe to drive, smaller and one time mistakes are not considered for the result. few things that I concentrated while practicing and during the test are 1) your speed should always be 2 or 4 km less than the speed limit and continously watch the speedometer 2)always look for pedestrians if the road is not motorway 3)be ready to break when you are not sure about the situation like stopped bus, right hand rule, round abouts,... 4)make sure you look around and not just straight while driving, this will improve your confidence and your examiner’s too. Hope this will help.
Vikram 2022-02-18 16:09 ! Citera #
This was my driving test route, hope this helps you and others
www.scribblemaps.com/maps/view/Driving-Test---Vasteras-3/gRrIyCUcgT

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo