Start > Körkortsforum > Kuggad!

Kuggad!

Gäst 2010-07-28 18:23 ! Citera #
Efter att ha blivit kuggad och bara pluggat på nätet, ( denna sida) och läst lite i boken. Vad kan jag göra för att fixa det nästa gång?? Måste verkligen klara det!
Gäst 2010-07-29 20:43 ! Citera #
Hej!

Jag gjorde så att jag läste igenom boken och hade även Bonniers Trafikskola (spel) till hjälp. Jag hade 2008 års upplaga, men det finns några fel i den, så 2010 års upplaga är nog att rekommendera. Sen sägs ju teorin på trafikskolorna vara bra till hjälp, men det går helt utmärkt utan den!! Har man dock problem att plugga själv kanske det är bättre att ta den kursen. Jag pluggade bara hemma och klarade teorin ändå.

Hoppas att du klarar det nästa gång!!
bedboy 2010-08-08 21:06 ! Citera #
Ha inte för brottom med inlärningen heller!
bättre att gå igenom många gånger, och noga, så att det inte bara sitter nu, utan det ska sitta i huvudet hela livet, så att Du blir en bättre och framförallt säkrare förare! men lycka till iaf!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 13:17
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo