Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörningen

Kuggade uppkörningen

Gäst 2022-02-02 12:21 ! Citera #
Kuggade uppkörning idag och känner mig så himla värdelös
Fe 2022-02-02 16:04 ! Citera #
Vad kuggade du på ? Och vart ? Det är bara boka en ny tid och öva! Det är många som kuggar du är inte värdelös!
Gäst 2022-02-02 16:04 ! Citera #
Va tråkigt, var det din första gång?
Den där känslan har nog dom flesta av oss känt härinne.

Vilka moment visade du brister i? Ta till dig kritiken, och fortsätt öva! Du fixar det till slut.
Gäst 2022-02-02 16:06 ! Citera #
Kugga oxo idag ):
Gäst 2022-02-02 20:17 ! Citera #
Det löser dig! Jag har också kuggat. Men tänker inte tappa hoppet och fortsätta öva. Vad kuggade ni på?
Gäst 2022-02-03 09:58 ! Citera #
Detta är vad jag kuggade på:

Trafiksäkerhet och beteende
Din körning visar brister i att:
Förutse och bedöma konsekvenser av olika händelseförlopp
Identifiera risker i olika trafiksituationer och trafikmiljöer

Men det kändes som att hon jag hade (körde i Helsingborg) att hon bara hittade på, en sak jag märkte att hon gjorde va att hon typ flyttade sitt ben till sin broms typ för att visa att hon tänker bromsa istället för mig.
Men lovar, varje gång det hände så var min fot på bromsen. Varje gång. Hon gjorde det ett par gånger när jag förfan körde som vanligt o sen när vi kommer tillbaka så säger hon bara ”såg du att jag ibland fick göra så med min fot” men det behövde hon inte??? Min fot va på bromsen o till o med bromsade men nä nä hon ville göra så ett par gånger så hon kan peka ut det sen...

Gjorde fickparkering o vanlig parkering. Missade inte en enda jävla dödavinkel eller spegel. Gjorde hundra körfältsbyten då vi va på vägen till Höganäs, hade backning, cirkulations plats, korsningar, motorväg, landsväg, vänster sväng, allt som hon kunde komma o tänka på. Hon hade inget att säga om det, allt hon hade va ”såg du vad jag gjorde”.

Lovar att hon bara gjorde så med benet ett par gånger så hon kunde peka ut det sen.
Hoppas inte att det får er att tro att hon räddade nån situation med sin fot, den kom aldrig till den användning hon ville bara visa att hon kan röra på den
Gäst 2022-02-03 17:29 ! Citera #
Tråkigt att du kuggade.

Hur kan hon kugga dig bara för det. Asså jag fattar inte vad de håller på med. Jag lovar de pumpar in pengar från oss, de jobbar inte om man gör en liten fel misstag så ska de kugga oss. Fattar inte!!!!!!!!!
Trafikläraren 2022-02-03 20:49 ! Citera #
Pumpar in pengar? Hur menar du nu?
Trafikverket förarprov får inte gå med vinst? Dom vill tvärt om att du ska klara körprovet så att väntetiderna kortas.. gå till en bättre trafikskola och utbilda dig istället för att komma oförberedd!
Att du inte förstår vad som har hänt visar sig tydligt i din grundorsak hur du bedömer situationer. Du har inte förståelse för vad du gör

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov