Start > Körkortsforum > Uppkörning på tisdag!!

Uppkörning på tisdag!!

Lina 2010-07-28 03:48 ! Citera #
På tisdag har jag min första uppkörning i Farsta efter ca 2 års övningskörning.. och nu har jag fått höra att dem e stenhårda i Farsta och kuggar nästan alla..?

Är det så?? är det någon som har kört upp i Farsta och blivit godkänd?? på första andra eller tredje försöket?.. e så nervös nu...
Farsan insisterade på att jag skulle boka där o nu är hoppet borta...

Jag menar de ska väl vara möjligt o köra upp vart de än är?

Och är gubbarna o tanterna där dumma o stränga eller??? pls..behöver tips :cry:
GiuliaDS 2010-07-28 13:13 ! Citera #
Om du verkligen kan köra och ¨gör det du alltid gör ska det egentligen inte finnas nagra problem.
Om de kuggat manga sa kan de vara för de gör fel som man inte far göra... tror jag iallafall=)
Gäst 2010-07-28 22:45 ! Citera #
Hm jo grejen är att jag övningskört i snart 2 år både på trafikskola och privat... men dock inte så ofta jämt så man kanske inte blir bättre då utan glömmer

men jag har både kört till vårt landställe massa gånger och till en annan stad o från flygplatsen hem utan o göra nåt fel.. men ibland skiter sig allt iaf när farsan skriker o gnäller då glömmer jag allt haha.....

o nu har ajg inte kört på länge o e nervös ska bara köra en gång innan kul.. sen så e jag mest skraj för typ stadstafik för de e så mkt som händer o

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov