Start > Körkortsforum > Bråttom

Bråttom

Arg 2022-01-24 10:16 ! Citera #
Varför har vissa så bråttom i trafiken? När jag var ute och körde idag så kom jag till en rondell som är rätt liten, det kom en bil från vänster som skulle in i rondellen från infarten till vänster om mig, bilar som kommer därifrån och ska rakt fram brukar antingen köra svin snabbt igenom eller rätt sakta så jag sakta ner för att väja för honom eftersom vi skulle åka in i rondellen ungefär samtidigt.

Han körde väldigt sakta igenom, det var inget jag fick reda på innan jag redan hade saktar ner till nästan stillastående så jag valde att vänta kvar istället för att pressa ut mig. Det gillade inte postbilen bakom så den tutade till på mig. Ja visst att jag hade hunnit när han körde så sakta men det visste jag visste ju inte att han skulle köra så sakta. Det var inte som vi missa ända chansen att ta sig in i rondellen, den var tom förutom den bilen till vänster. Jag tyckte inte det var fel att vänta på bilen men det tyckte bilen bakom.

Är det bara att släppa och gå vidare med min vardag eller?
Bego 2022-01-25 16:07 ! Citera #
Nej. Det här ska du definitivt gå och älta under några månader.
Gäst 2022-01-26 22:29 ! Citera #
Bego 2022-01-25
Nej. Det här ska du definitivt gå och älta under några månader.
Kan inte sluta garva.. :D :D :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov