Start > Körkortsforum > Fick man räknare i teoriprovet…

Fick man räknare i teoriprovet?

Las 2022-01-18 15:18 ! Citera #
Jag hatar att räknar med typs alkohol frågorna. :? Fick man räknare i teoriprovet?
Hur mångar av dessa frågorna finns i teoriprovet? Vet ni det kanske?
Alle 2022-01-18 15:33 ! Citera #
Las 2022-01-18
Jag hatar att räknar med typs alkohol frågorna. :? Fick man räknare i teoriprovet?
Hur mångar av dessa frågorna finns i teoriprovet? Vet ni det kanske?
Hej, det finns miniräknare men frågor som handlar om just alkohol är max två frågor så det är inte så viktigt att hålla koll på men däremot trafikregler och trafiksäkerhet är det många frågor så träna på det stället sen handlar det mesta om högerregeln iallafall när jag gjorde provet. Jag tycker du ska prioritera säkerheten i alla dina svar, säkerhet, säkerhet, säkerhet. Välj svar som låter eller innehåller mest säkerhet för trafikanter, cyklister, gående.
Gäst 2022-03-03 16:06 ! Citera #
Las 2022-01-18
Jag hatar att räknar med typs alkohol frågorna. :? Fick man räknare i teoriprovet?
Hur mångar av dessa frågorna finns i teoriprovet? Vet ni det kanske?
Man får miniräknare, för min del så var det inga matteproblem som jag behövde lösa

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov