Kass

Gäst 2022-01-07 11:51 ! Citera #
Varför känner man sig så kass när man gör minsta lilla misstag i trafiken? Idag råkade ta en lite för liten lucka men blev inte tutad på och bilen behövde knappt bromsa om han ända behövde det eftersom jag gasade på.

Jag är relativt ny med körkort och är allmänt nojig som person. Så kan ha o göra med det…

Det var så att jag skulle in i en rondell och bedömde att det ska gå att åka in men jag tyckte det blev lite väl trångt till bilen som var vid infarten till väster om mig, jag gasa på för att hindra så lite som möjligt. Enligt mig är detta ett stort misstag även fast det knappt hindra och inte utgjorde fara.
Gäst 2022-01-09 17:01 ! Citera #
Gäst 2022-01-07
Varför känner man sig så kass när man gör minsta lilla misstag i trafiken? Idag råkade ta en lite för liten lucka men blev inte tutad på och bilen behövde knappt bromsa om han ända behövde det eftersom jag gasade på.

Jag är relativt ny med körkort och är allmänt nojig som person. Så kan ha o göra med det…

Det var så att jag skulle in i en rondell och bedömde att det ska gå att åka in men jag tyckte det blev lite väl trångt till bilen som var vid infarten till väster om mig, jag gasa på för att hindra så lite som möjligt. Enligt mig är detta ett stort misstag även fast det knappt hindra och inte utgjorde fara.
Slappna av.

allla vi gör lite lätta fel ibland. lätt hänt, viktigt bli påmind vara uppmärksam. vilket du gjort +1.

hänt mig idag, haft körkort 4 år, kört 6500Mil redan. såg att jag råkat hamna i bussfil...rättade till detta snabbt...dock så blev det på den sträckan heldragen linje senare som jag korsa precis när den började...bom på den. snömodden gjorde detta att jag inte såg BUSS på vägen.


ja skyltat med.....klant. (skäms hinken på huvudet)...då i Stockholm tät trafik.

men hursomhelst lätt hänt.

tagit till mig detta...

kontentan stressa inte, stress bidrar till fler fel.


så du kan släppa detta efter läst mitt inlägg.

slappna o och ut igen där.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor