Start > Körkortsforum > Någon som fortfarande har fört…

Någon som fortfarande har förtur?

Gäst 2022-01-05 15:03 ! Citera #
Hej, jag har förlorat min förtur i körprovsbokning och ser endast väldigt sena provtillfällen...
Jag undrar om någon vänlig själ som fortfarande har förtur, skulle kunna kolla när den tidigaste uppkörningen i Visby är? Både manuell och automat. Skulle uppskatta det så oerhört mycket.
Vera 2022-01-05 18:56 ! Citera #
2 mars manuell, 7 mars automat
Meda 2022-01-05 23:12 ! Citera #
Kan någon kolla upp Tranås?
Saffransknut 2022-01-06 00:59 ! Citera #
Hej! Jag vet inte hur du gör när du kollar, jag hade nämligen så att jag kollade via mobilen och bara tittade på det där med ”tidigast lediga tid” och liksom sökte på städer och såg vad som dök upp och tänkte att det var enda tiderna.
Sen insåg jag att jag kan kolla i kalendern som finns som funktion, så då började jag trycka på alla månader ”innan” det som dyker upp som tidigast ledigast tid är. Vad hände??? Jo plötsligt såg jag att tider i Umeå dyker upp nästan varje dag. Samma sak med Östersund och Örnsköldsvik. Jag hittade en tid i Bollnäs genom att gå igenom kalendern på detta sätt och lyckades där!
Har du gjort på detta sätt och dyker det ändå inte upp tider? Kollar du andra ställen i Sverige också?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor