Start > Körkortsforum > Missade uppkörningen

Missade uppkörningen

Stressad 2021-12-28 09:47 ! Citera #
Missade min uppkörning pga. stor olycka som gjorde mig försenad. Nu ligger min tid kvar och jag kan inte boka en ny tid. Vet någon hur lång tid det tar innan den ändras till ”kuggad” så att jag kan boka ny tid?
Asiye 2021-12-28 16:41 ! Citera #
Hej jag hade prov imorse också men min legitimation giltig tid slut om två månaders sedan. Jag har inte kollat på. Jag blev jätte ledsen. Vad konstig dag idag. Ska jag boka igen eller vänta på hur ska jag klara den? Väldigt nervös och stressad.
Lycka tid för dig och vad tänker du på?
Gäst 2021-12-29 22:16 ! Citera #
Stressad 2021-12-28
Missade min uppkörning pga. stor olycka som gjorde mig försenad. Nu ligger min tid kvar och jag kan inte boka en ny tid. Vet någon hur lång tid det tar innan den ändras till ”kuggad” så att jag kan boka ny tid?
Blev du utebliven eller avvisad? Du kan boka en ny tid så fort inspektören har skickat iväg beslutet. Det är väldigt viktigt att vara där i god tid!
Gäst 2021-12-29 22:19 ! Citera #
Asiye 2021-12-28
Hej jag hade prov imorse också men min legitimation giltig tid slut om två månaders sedan. Jag har inte kollat på. Jag blev jätte ledsen. Vad konstig dag idag. Ska jag boka igen eller vänta på hur ska jag klara den? Väldigt nervös och stressad.
Lycka tid för dig och vad tänker du på?
Du kan så klart boka en ny tid redan idag, men du måste ha en giltig id-handling med dig på körprovet om du inte kan göra ett id-undantag.
Mawi 2023-04-19 23:23 ! Citera #
Hej, jag har uppkörning imorgon bitti men såg precis att min bokade uppkörning blev utebliven, jag vet inte om det är nåt jag har orsakat eller de eller om jag ska ens gå till trafikverket ändå, jag vet inte jag ska göra!!
Gäst 2023-04-20 21:25 ! Citera #
Var du under 18 år när du bokade tiden?
Har du isåfall betalat provavgiften minst 24h innan provet? Annars kan det vara en anledning
Gäst 2023-04-20 21:28 ! Citera #
Om du är under 18 år när du bokar ditt prov, ska ditt prov vara betalt senast 25 timmar innan provstart.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
10
I dag 06:49
8
I dag 00:19
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest