Start > Körkortsforum > Hur jag fick 63/65 utan att lä…

Hur jag fick 63/65 utan att läsa boken

Adrian 2021-12-13 10:14 ! Citera #
Nu vet jag att många kommer tro att jag ljuger men oavsett vill jag dela med mig så det kan hjälpa andra! Jag har ADD och har extremt svårt att läsa böcker för det går inte in och jag kan verkligen inte koncentrera mig på en bok.

Min största rekommendation är att köpa frågorna här! Jag köpte för 5 dagar och det räckte fint. Du svarar på alla frågor och sedan går igenom frågorna efter. De som du kände dig osäker på skriver du ner! Fortsätt så tills du tagit dig igenom majoriteten och sedan läs igenom de som du behöver plugga mer på :)

För min del så är det mycket lättare att koncentrera mig på detta vis och gjorde det roligare. Det går att bara plugga på simulerade prov men det går absolut inte att bara plugga på elevcentralen! Det är alldeles för mycket samma där!

Nu säger jag inte att boken inte behövs utan om man känner att man har lättare att plugga i en bok så är det såklart att du ska göra det! Jag vill bara ge ett alternativ som har hjälpt mig!

Prova några sluttest på olika sidor men plugga mycket här med! Stort lycka till nu!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
7
I dag 10:01
3
I går 22:14
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor