Start > Körkortsforum > Vet inspektören hur många ggr …

Vet inspektören hur många ggr man kuggat

Gäst 2021-12-04 02:19 ! Citera #
Hej!

Vet någon om trafikinspektören vet om hur många gånger man har kuggat sina tidigare uppkörningar, innan man kör upp? Har dom tillgång till sån info och tror ni att det påverkar bedömningen? Är bara rent nyfiken..
Mise 2021-12-04 06:45 ! Citera #
Hej! Jag tror att de vet hur många gånger har du redan gjort uppkörningen men jag är inte säkert på om de har tillgång på information om dina uppkörningar(orsaken att du blev kuggad).
Jag klarade uppkörningen på andra försöket. Inspektören sa till mig när vi började på min andra uppkörningen att jag inte behöver göra sakerhetskontroll eftersom jag har redan gjort den på min första uppkörningen. Då visste jag att de kan se det på deras system.
Du kommer säkert att fixa/klara det här! :)
Gäst 2021-12-04 12:08 ! Citera #
Ok, vad bra!! Tack för ditt svar! :lol:
Gäst 2021-12-04 21:12 ! Citera #
Dom kan se föregående protokoll i sin dator, det är det ända dom tittar på, för att dom ska (om möjligt) följa upp det som inte gick bra vid föregående körprov.
Gäst 2021-12-04 21:13 ! Citera #
Det påverkar inte bedömningen! Det är alltid ett nytt prov, så dom tar inte hänsyn att du har kört 1 eller 20 gånger tidigare
Gäst 2021-12-04 22:28 ! Citera #
Skönt! Tack snälla för svar!
Greger 2021-12-28 23:11 ! Citera #
Gäst 2021-12-04
Det påverkar inte bedömningen! Det är alltid ett nytt prov, så dom tar inte hänsyn att du har kört 1 eller 20 gånger tidigare
Stämmer tyvärr inte? Det ska inte påverka bedömningen men gör det då det är en människa och inte en robot som utför bedömningen.
Gäst 2021-12-29 22:12 ! Citera #
Greger 2021-12-28
Stämmer tyvärr inte? Det ska inte påverka bedömningen men gör det då det är en människa och inte en robot som utför bedömningen.
Inspektören kollar på körningen och inget annat? Vad menar du skulle påverka resultatet? Är körningen bra blir det godkänt?
1 2022-01-02 11:42 ! Citera #
Om det inte gjordes någon säkerhetskontroll på provet innan (brukar man hoppa över på omprovet om den på första provet blev godkänd) så förstår de att du kört upp fler än en gång innan.
1 2022-01-02 11:43 ! Citera #
Annars så ser inspektören protokollet från förra provet som denne följer upp.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor