Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen på 2:a fö…

Klarade uppkörningen på 2:a försöket i Farsta!

Gäst 2021-11-29 19:14 ! Citera #
Så otroligt skönt att äntligen ha körkortet! Kuggade första försöket några månader sedan i Strängnäs, och klarade på andra nu i Farsta. Strängnäs ska ju vara ”enklare” att köra upp i än Farsta, men jag var nog inte helt redo då bara och gav ett osäkert intryck.

Fick denna gång köra en enligt mig ganska enkel rutt jämfört med många andra rutter i området som jag hade tränat på:
Höger från trafikverket (Perstorpsvägen), upp på motorvägen mot Nynäshamn via Trafikplats Trångsund, avfart Länna, höger i första rondellen, fram i andra, vänster i tredje. Då hamnade jag på Gamla Nynäsvägen och körde upp där en bit och fick göra en backa runt hörn. Sen tillbaka på motorvägen mot Stockholm, avfart Älvsjö, sen höger in på Mårbackagatan och tillbaka till Trafikverket.

Körde absolut inte felfritt, gjorde några misstag under körningen och var inte helt säker när vi närmade oss tillbaka på Trafikverket att jag skulle bli godkänd, men det blev jag! :D
Gäst 2021-11-29 20:27 ! Citera #
Grattis
Cupcake 2021-11-30 17:27 ! Citera #
Körde du med trafikskola’s bil eller Trafikverkets?
Trådstartare 2021-11-30 17:32 ! Citera #
Cupcake 2021-11-30
Körde du med trafikskola’s bil eller Trafikverkets?
Jag körde med trafikskolans bil :)
Cupcake 2021-11-30 17:41 ! Citera #
Tack för att du svarar! :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
16
I dag 20:11
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo