Start > Körkortsforum > Kugga för 2 gången

Kugga för 2 gången

Huddinge 20 2021-11-27 20:05 ! Citera #
Jag har kört 60 körlektioner enbart hos trafikskola, körde upp ena gången i Farsta o andra Södertälje men kuggade jag, jag har liksom börjat undrar vart e felet på? Mig eller min trafik lärare? Eller Trafikverket lägger mycket press på oss
Gäst 2021-11-27 21:15 ! Citera #
Vad står i protokollet? Vilka moment kuggade du på?
Gäst 2021-11-27 21:45 ! Citera #
På den sista provet står det att jag måste träna ”mer” Visa god uppmärksamhet
Samspela med andra trafikanter
Anpassa placeringen efter de omständigheter som råder
Köra med tillräckliga säkerhetsmarginaler
Det ända som ”fel” gjorde var att jag missade placera mig vänster sida men gjorde utan fara , sen var det att körde lite nära lastbil medan jag planerar köra om så säger inspektören till mig att göra det fast han såg att jag håll på göra det, sen var det skulle på avfarten men gjorde det så fort heldrag linje skulle ta slut , men han tycket att jag körde in så sent/: /:
Mimi 2021-11-27 22:11 ! Citera #
Hej! Tyvärr är det så att man blir kuggad på sakerna även om det inte medförde fara. Det berör på situationen och även inspektören, tycker jag! När jag hade uppkörningen då innan började vi sade han att det är ok att göra ett misstag (men det måste inte vara så farligt för andra i trafiken).

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov