Start > Körkortsforum > Andra bilar

Andra bilar

Gäst 2021-11-27 17:50 ! Citera #
Blir av någon anledning darrig i kopplingsbenet när jag kör andra bilar än min egen som är manuella. Är jag den ända?
Gäst 2021-11-27 20:05 ! Citera #
Gäst 2021-11-27
Blir av någon anledning darrig i kopplingsbenet när jag kör andra bilar än min egen som är manuella. Är jag den ända?
Händer inte mig
TS 2021-11-27 22:33 ! Citera #
Jag är en relativt ny förare så det händer mig mest bara i början när jag sätter mig i en manuell bil som inte är min egna eftersom kopplingen känns rätt annorlunda. Jag gissar att det kommer gå över med tiden. Det spelar egentligen ingen roll men tänkte bara kolla om jag var den ända.
Gäst 2021-11-30 21:51 ! Citera #
TS 2021-11-27
Jag är en relativt ny förare så det händer mig mest bara i början när jag sätter mig i en manuell bil som inte är min egna eftersom kopplingen känns rätt annorlunda. Jag gissar att det kommer gå över med tiden. Det spelar egentligen ingen roll men tänkte bara kolla om jag var den ända.
Its like riding a horse.

rätt snabbt känner du bilen..nybörjare lite längre men går fort. dragläge osv den märks påengång.

alla bilar ör olika.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor