Start > Körkortsforum > Uppkörning i Norrköping; några…

Uppkörning i Norrköping; några tips??

miseeemiss 2021-11-24 05:45 ! Citera #
Är det någon här som gjort uppkörningen i Norrköping? Kan ni vara snälla ge mig några tips? Vilka område ni körde, osv! Jag ska ha min uppkörning på torsdag. Tack på förhand! :)
Max 2021-11-30 15:34 ! Citera #
Hej, jag har också min uppkörning väldigt snart och är väldigt nervös, klarade du uppkörningen? Skulle du kunna beskriva var ni körde och om du kuggade, på vilket moment?
miseeemiss 2021-11-30 20:28 ! Citera #
Hej! Ja, jag klarade uppkörningen förra veckan. Det var fantastiskt känsla att bli färdig med det. Jag körde väldigt bra eftersom jag var lugn pga inspektören var också lugn och väldigt trevlig.
Jag körde mot E4 direkt från trafikverket, fick back parkering och sen tillbaka och följade kylten till trafikverket.
Lyka till dig! Det kommer säkert bra!
miseeemiss 2021-11-30 20:33 ! Citera #
I E4 då körde jag avfart till Borgskyrka sen till Skärblacka, sen till Helsingborg skylten. Då följade jag vägen till Centrum och från centrum till trafikverket.
Du kan fråga mer om du undrar något och jag ska försöka att svara. :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
30
I dag 00:00
17
I går 23:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest