Start > Körkortsforum > Missnöjd

Missnöjd

Lala 2021-11-23 17:49 ! Citera #
Hej,
Jag hade uppkörning idag.Jag blev kugad. Jag fick information från inspektör att ska köra 30 minuter och jag körde 50 minuter. Jag körde jätte bra mot mål, landsväg, motorväg, cirkulationer, höger regel. Det enda misstaget som han sade till mig, att jag ratade ur helt varv inte kvart i tolv och kvart över tolv när jag backade. För att komma nära kanten. Men jag stod rak på vägen när jag parkerade.
Jag körde väldigt bra. Det var det enda att jag ska träna på. Skulle man bli underkänd bara för den lilla. Det känns att det finns nån svart lista i kör provet, när man hamnar i den , man kan inte ta ut sig. Även man gör 20 gånger uppkörning.
Det känns att blir aldrig godkänd oavsett hur bra jag kör.
Kanske man ska bjuda in nån från Media när man har uppkörning.
Jag vet inte vad ska jag göra?
Lala
Gäst 2021-11-23 19:04 ! Citera #
Vad stod det i protokollet?
Gäst 2021-11-25 21:42 ! Citera #
Hej,

Jag förstår att det känns så himla jobbigt att kugga på uppkörning(ar). Det kanske är svårt att acceptera att man har kuggat, och därför försöker man att förklara bort sina misstag. Men försök att lita på inspektören och hens förmåga att bedöma din körning. Att hen kuggade dig är faktiskt för din skull och andra trafikanters skull. Sen vill du andas, och gå igenom vad som gått på proven, vad du har gjort bra och vad du kan vara bättre på. Träna mer och ordentligt så kommer du klara provet!
Gäst 2021-11-26 18:58 ! Citera #
Skulle du kunna förtydliga det här:
Det enda misstaget som han sade till mig, att jag ratade ur helt varv inte kvart i tolv och kvart över tolv när jag backade. För att komma nära kanten. Men jag stod rak på vägen när jag parkerade.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor