Start > Körkortsforum > Uppkörning (Norrköping)

Uppkörning (Norrköping)

Max 2021-11-15 19:17 ! Citera #
Hej!

Jag har uppkörning i Norrköping den 13:e december och har lite allmänna frågor som ni gärna får besvara om ni har tid och kunskap. Jag är väldigt kluven över hur jag ligger till i övningskörningen men jag anser mig som en säker förare vid det här laget. Jag har övningskört sedan februari i år och har nog i dagsläget kört över 200 mil vilket kan vädja för en viss körvana. Dock har jag endast övningskört en gång i Norrköping, även om jag var van vid den intensiva miljön var det ändå lite klurigt med trafikljus i cirkulationsplatser och spårvagnarna var ett nytt moment. Finns det några särskilda moment som de gärna testar en på i Norrköping? Vilka är de vanligaste rutterna? Vad kuggar de allra flesta på? Vad ska jag öva på när jag väl är där? Hur förändras uppkörningen om det blir snö och is?

Tack för att ni tar er tid att läsa och svara :)
Mvh Max
Emily 2021-12-28 19:29 ! Citera #
Hej Max! Har själv uppkörning imorgon i Norrköping och undrar om du klarade det och isåfall om du har några tips och om du minns vilken rutt ni körde?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 00:37
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov