Start > Körkortsforum > Uppkörning igen efter jag blev…

Uppkörning igen efter jag blev av med det.

Polarn 2021-11-14 15:36 ! Citera #
Hej. Det är så att jag blev av med mitt körkort för 2 år sedan pga fortkörning.(hade haft körkortet då i 23 månader).. surt..
Men nu är det dags för uppkörning igen. Men har bara kört med trafikskola 2 gånger det senaste då jag inte gått om handledareutbildningen så får inte köra privat. Vad tror ni mina chanser är att klara uppkörningen igen? Och vad ska man tänka på mest inför/på uppkörningen?
Gäst 2021-11-14 21:35 ! Citera #
Polarn 2021-11-14
Hej. Det är så att jag blev av med mitt körkort för 2 år sedan pga fortkörning.(hade haft körkortet då i 23 månader).. surt..
Men nu är det dags för uppkörning igen. Men har bara kört med trafikskola 2 gånger det senaste då jag inte gått om handledareutbildningen så får inte köra privat. Vad tror ni mina chanser är att klara uppkörningen igen? Och vad ska man tänka på mest inför/på uppkörningen?
Asså, om du redan har haft körkortet, och kört i 23 månader så tror jag nog de är lugnt. Lär nog sitta i ryggmärgen så att säga. Beror ju lite på vad du fått för kritik på de två gånger du varit på kört med trafikskola sen dess men jag tror det går bra, du har ju trots allt varit ute o kört länge och kan då förhoppningsvis köra säkert och på rätt sätt.

Tror det kommer gå bra för dig så lycka till!
Gäst 2021-11-17 14:55 ! Citera #
De gick bra :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 14:09
8
I går 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov