Start > Körkortsforum > Nervös

Nervös

Gäst 2021-11-08 13:08 ! Citera #
Jag är av någon anledning nervös för att köra med mina föräldrar nu när jag har körkort, jag vill inte göra några misstag eftersom jag vill vara en så bra förare som möjligt och de känns som de har svin höga förväntningar på mig som förare. Känner nån igen sig? Hur kommer jag över detta?
Gäst 2021-11-08 17:19 ! Citera #
Gäst 2021-11-08
Jag är av någon anledning nervös för att köra med mina föräldrar nu när jag har körkort, jag vill inte göra några misstag eftersom jag vill vara en så bra förare som möjligt och de känns som de har svin höga förväntningar på mig som förare. Känner nån igen sig? Hur kommer jag över detta?
ärligt, säg ba ”jag har körkort nu och jag har redan övningskört med er innan. Jag vill inte höra kritik” om du stör dig på det. Bättre o säga det klart och tydligt så de förstår att du inte vill det än att vara otydlig
Obrydd 2021-11-08 20:28 ! Citera #
Frågan är varför du bryr dig ens? Bara strunt i det och kör som vanligt. Skulle de säga något så kontra med ’’Jasså’’ eller ’’Aha’’ lite nonchalant
Gäst 2021-11-08 21:37 ! Citera #
Jag vet… jag borde inte bry mig egentligen, gillar din idé på att svara nonchalant tillbaka :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor