Start > Körkortsforum > Bara jag lyckas

Bara jag lyckas

Gäst 2021-11-06 20:55 ! Citera #
Varför känns det som jag är den ända i trafiken som gör misstag och varför äter varenda misstag upp mig totalt. Oftast är det inget allvarligt men jag ältar det och tänker vidare så till slut blir det allvarligt i min skalle.
Gäst 2021-11-06 21:47 ! Citera #
Det där är inte alls ovanligt.
Särskilt om man som person har en tendens att vara för självkritisk och ska analysera sönder allt i efterhand.
Känner igen mig själv från när jag var ny med körningen. Jag drömde mardrömsscenarion t om. :lol:

Det avtar med tiden ju mer rutinerad du blir och har körvana.Trust me! En positiv sak är att man har en högre medvetenhet till sin fördel som vissa andra som tar saker mer lättsamt inte har. Ge det tid, och erfarenhet. Du kommer nog bli en safe förare ska du se :)
Gäst 2021-11-06 21:50 ! Citera #
Och en sak till. När du blir mer rutinerad och säker i din körning så kommer du lägga mer fokus och märke till hur uselt vissa egentligen kör därute och tänka hur dem överhuvudtaget har lyckats få sina körkort.
Gäst 2021-11-06 22:24 ! Citera #
Jag har tror också att, en bra förare gör aldrig misstag. Jag tycker jag själv är en säker förare men när jag gör misstag så ältar jag dem väldigt mycket och tänker att jag är den ända. Tror till viss del också att det jag tycker är misstag kanske egentligen inte är det men det har blivit så att jag letar efter minsta lilla fel i min egna körning.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor