Nojig

Gäst 2021-11-05 10:38 ! Citera #
Ska man hålla på och noja över misstag man gjorde på uppkörningen och ifrågasätta ifall man verkligen borde ha klarat den pga av misstagen eller ska man lita på att inspektören kan sitt jobb inte inte hade godkänt dig om du hade gjort tillräckligt allvarliga saker?
Gäst 2021-11-05 12:52 ! Citera #
Vet faktiskt inte vad jag ska svara på det :( alltså själv fick jag göra om uppkörningen 5 gånger tills jag klarade det, varje gång var dej något nytt som den tidigare inspektören inte hade sagt någonting om. Det kändes nästan som att de i princip jävlades med mig så jag kontaktade Trafikverket och de svarade med ”de kan sitt jobb”.

Jag tänker att om det är flera inspektörer som har tryckt på samma misstag så kanske du ska tänka över om gör fel. Men i mitt fall så blev jag bara förvirrad, visste inte vem jag skulle lyssna på
V 2021-11-05 15:57 ! Citera #
Du kan ändå inte överklaga besluten, så spara energireserverna till att utveckla din körning. Ventilera, ta ett andetag och boka en ny körlektion. Det är inte värt att haka upp sig!
? 2021-11-05 17:51 ! Citera #
V 2021-11-05
Du kan ändå inte överklaga besluten, så spara energireserverna till att utveckla din körning. Ventilera, ta ett andetag och boka en ny körlektion. Det är inte värt att haka upp sig!
Om jag förstår rätt så har personen klarat av uppkörningen och då fått sitt körkort men tycker inte de förtjänar det pga misstag gjorda under uppkörningen?

Kan ha missuppfattat
Gäst 2021-11-05 17:56 ! Citera #
Det stämmer men jag såg att det kom en tråd som hade precis samma fråga (tur nog) så jag avvaktade och kollar nu där istället :) jag var lite otydlig…
Gäst 2021-11-05 22:52 ! Citera #
Det misstaget jag gjorde var att jag råkade glömma till en början av uppkörningen att jag hade en 6:e växel så jag åkte med femman när jag kunde växla upp en till ett bra tag. Blev ej kuggad på det, antar att det inte spelade så stor roll. Hade kunnat rykt på miljökörning men helheten var väl tillräckligt bra för att jag skulle klarat.
? 2021-11-05 22:59 ! Citera #
Gäst 2021-11-05
Det misstaget jag gjorde var att jag råkade glömma till en början av uppkörningen att jag hade en 6:e växel så jag åkte med femman när jag kunde växla upp en till ett bra tag. Blev ej kuggad på det, antar att det inte spelade så stor roll. Hade kunnat rykt på miljökörning men helheten var väl tillräckligt bra för att jag skulle klarat.
Finns ju inget att sitta och noja över då? Visst du kanske påverkade miljön på en sån minimal nivå, men inget du borde kuggas över? spelar helt enkelt ingen roll så tycker du är värdig ditt körkort!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest