Start > Körkortsforum > Klarar man teorin om man plugg…

Klarar man teorin om man pluggat följande?

Gertrud 2021-11-03 19:27 ! Citera #
Jag har använt mig av appen ”ta körkort” och senaste 4 dagarna har jag gjort alla frågor här på körkortonline. Snittar 86% rätt här, och nästan lika mycket om inte mer per teoriprov i appen.

Vad tror ni? Kommer jag klara det?

Har antecknat hela appen, antecknar även frågorna jag haft fel på här.

Började plugga inför teorin den 25 oktober, alltså inte så längesen. Har provet på fredag.
Yurr 2021-11-19 15:31 ! Citera #
Hur gick det?
serg 2022-02-26 11:43 ! Citera #
Gertrud 2021-11-03
Jag har använt mig av appen ”ta körkort” och senaste 4 dagarna har jag gjort alla frågor här på körkortonline. Snittar 86% rätt här, och nästan lika mycket om inte mer per teoriprov i appen.

Vad tror ni? Kommer jag klara det?

Har antecknat hela appen, antecknar även frågorna jag haft fel på här.

Började plugga inför teorin den 25 oktober, alltså inte så längesen. Har provet på fredag.
Samma här, har bara pluggat på korkortsonline och ta körkort. Jag hade tur och fick 52
Gäst 2022-02-26 21:16 ! Citera #
serg 2022-02-26
Samma här, har bara pluggat på korkortsonline och ta körkort. Jag hade tur och fick 52
Du hade tur. suck.

Hur är det med förståelsen, många chansar utan att fatta ett skit. pluggar in allt utan att förstå något alls. sen när det klarar så säger de vilken tur att jag klarade provet.

Hoppas jag slipper möta er i trafiken.

Säger däremot grattis till dem som har förstått, och klarar proven, vilket är lätt som en plätt om man läst och pluggat, då räcker krasst boken, djupare förståelse än ytlig inlärning (som försvinner fort).

Men kan ha fel, men men thats me
Gäst 2022-03-18 10:24 ! Citera #
Gäst 2022-02-26
Du hade tur. suck.

Hur är det med förståelsen, många chansar utan att fatta ett skit. pluggar in allt utan att förstå något alls. sen när det klarar så säger de vilken tur att jag klarade provet.

Hoppas jag slipper möta er i trafiken.

Säger däremot grattis till dem som har förstått, och klarar proven, vilket är lätt som en plätt om man läst och pluggat, då räcker krasst boken, djupare förståelse än ytlig inlärning (som försvinner fort).

Men kan ha fel, men men thats me
Håller med, blir fett jävla dryg på alla dessa skitungar och annat skräp som chansar på sina prov och klarar av det när dom uppenbart inte har förtjänat det alls.

Olycksfåglar är vad dom är. :x

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor