Start > Körkortsforum > Boka uppkörning via trafikskol…

Boka uppkörning via trafikskola

Kuggis 2021-10-24 17:27 ! Citera #
Hej!

Efter att ha haft en del otur m.m på mina tre första uppkörningar i Eskilstuna, Järfälla och Västerås funderar jag på att söka lyckan på en mindre ort, t.ex. Flen eller Strängnäs. Dock verkar det vara väldigt svårt att hitta tider där och undrar om någon har erfarenhet av att ha bokat uppkörning via trafikskola utan att ha kört med dem eller om man måste ta minst en lektion?

Alternativt om ni har några andra tips till en desperat själ som jag!
Anonym 2021-10-24 19:35 ! Citera #
Om man bokar genom en trafikskola så måste man ta minst en lektion med trafikskolan, oftast så kommer de vilja att du tar t.ex 5 dubbla lektioner för att tjäna pengar på dig när du egentligen är helt redo.
Gäst 2021-10-25 20:30 ! Citera #
Du behöver köra med skolan och visa att du är redo, de vill inte få ner statistiken till transportstyrelsen pga att du vill ha en snabb tid..
Gäst 2021-10-31 09:17 ! Citera #
Kuggis 2021-10-24
Hej!

Efter att ha haft en del otur m.m på mina tre första uppkörningar i Eskilstuna, Järfälla och Västerås funderar jag på att söka lyckan på en mindre ort, t.ex. Flen eller Strängnäs. Dock verkar det vara väldigt svårt att hitta tider där och undrar om någon har erfarenhet av att ha bokat uppkörning via trafikskola utan att ha kört med dem eller om man måste ta minst en lektion?

Alternativt om ni har några andra tips till en desperat själ som jag!
Hur gjorde du till slut? :)
Kuggis 2021-10-31 10:04 ! Citera #
Tack för era svar!

Fick till slut tag på en tid i Västerås och klarade det så skrotade planen med att boka via trafikskola! :)
Gäst 2021-10-31 12:49 ! Citera #
Kuggis 2021-10-31
Tack för era svar!

Fick till slut tag på en tid i Västerås och klarade det så skrotade planen med att boka via trafikskola! :)
Grattis!
Vill du berätta mer om Västerås?
Funderar på Västerås nämligen.
Skulle vara tacksam :)

Mvh

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest