Start > Körkortsforum > Fråga om ny uppkörning

Fråga om ny uppkörning

Schmats 2021-10-22 19:02 ! Citera #
Hejsan!

Idag hade jag min uppkörning och jag körde riktigt bra.. tills jag pga nerver tappade fokuset och gjorde ett riktigt dåligt misstag och lyckades nästan köra ut fel håll i enkelriktad trafik. Skitonödigt och rent av farligt misstag.

Nog med fylltext min fråga är som följer. Jag hittade en riktigt bra körtid som är inom endast ett par dagar vilket nästan är omöjligt att hitta nu under pandemin. Bör jag ta denna tid. Känner att jag vet att jag definitivt har erfarenheten och kunskapen att klara provet men att jag lyckades göra ett sådant misstag (har aldrig hänt förut någonsin för mig) får mig lite omtänksam.

Tack i förväg till de eventuella som svarar.
Cider 2021-10-22 20:44 ! Citera #
Jag tycker absolut att du ska ta den tiden! Det var pga av nerver sa du? Många utav mina kompisar hat kuggat första uppkörningen pga av nerver men de har klarat den på andra! Min ena kompis hittade en tid dagen efter och klarade de! Ta tiden!

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 14:09
8
I går 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo