Start > Körkortsforum > Mår dåligt inför uppkörningen

Mår dåligt inför uppkörningen

Äpplet 2021-10-19 12:38 ! Citera #
Hej!
Jag har uppkörning snart. Bara några veckor kvar. Men jag mår så dåligt eftersom jag känner mig dålig när jag kör med körskolan. Min lärare säger att jag kör jättebra men måste bara kolla i speglarna oftare. Fast när jag kör känns det som om det går skit. Min privata Handledare säger också att jag kör bra. Så det kanske bara är mitt självförtroende som är dåligt. Körkortet har varit en stressad sak i flera månader och har haft många sömnlösa nätter. Men jag kanske bara borde ta och lita på mig själv och sluta jämföra mig med andra.
Det kanske inte är meningen att man ska köra helt perfekt eftersom man är ny i trafiken och inte har den erfarenhet som en person med 20 år på vägen har.

Vi får väl se hur det går. Hur hade ni de innan uppkörningen? Tyckte ni att ni körde perfekt? Hur var uppkörningen generellt?
Jessika 2021-10-19 19:28 ! Citera #
Jag har uppkörning om typ 1 månad och känner också att jag är skit dålig... jätte nervös och nojig över att kugga .. har typ inte råd att kugga och vill inte vänta flera månader på ny uppkörning... så ja jag mår också dåligt över de.. känns jobbigt liksom men måste ju göras ...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest