Start > Körkortsforum > Ge aldrig upp

Ge aldrig upp

Gäst 2021-10-08 22:34 ! Citera #
Hej! Jag hade min 6 uppkörning igår i helsingborg och klarade det! Jag kämpade länge fick göra om teoriprov och 6 uppkörningar men till slut gick det vägen. Jag har tagit över 30 körlektioner kört efter jobb och när jag haft barnpassning. Var så besviken när det aldrig släppte började tro att jag hade någon störning som gör att jag inte kan köra upp för att jag är för nervös men till slut de sista två lektionerna så kände jag något jag inte känt förut jag kände att jag hade kontroll och till slut klickade det. Var inte lika nervös dagen innan och känslan när dom sa du har klarat det går inte att beskriva så ge aldrig upp aldrig jag har hållt på med körkort fram och tillbaka sen 2019 och nu äntligen fick jag det. Så ge aldrig upp ni som håller på nu till slut klickar

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov