Start > Körkortsforum > 51 av 52

51 av 52

musse 2021-10-05 18:08 ! Citera #
Fyfan va surt att få 51 av 52 :cry:
Gäst 2021-10-05 22:26 ! Citera #
Det var nära! Boka ett prov så snart som möjligt och plugga en massa tills dess! Kom ihåg att inte memorera frågorna utan faktiskt förstå varför just de rätta svaret var rätt till just den frågan. Gjorde själv så och fick 60p. Frågorna var väldigt lika de på elevcentralen så plugga där! Plugga plugga plugga och du kommer garanterat att klara dig, håller tummarna!
Gäst 2021-10-06 08:33 ! Citera #
Håller med föregående, försök att få ett sammanhang till svaren du trycker i. Kommer ihåg att jag mot slutet visste svaret på alla och kunde fylla i per automatik. Jag visste alltid svaren men inte alltid anledningen till svaren. Det jag gjorde då var dels att läsa boken och testa andra gratisfrågor på olika körkortsidor. Försök också komma ihåg vad du hade svårt med detta prov för att kunna fixa upp de kunskaperna till nästa prov, alltid surt att vara så nära mållinjen. Jag lyckades själv få 61p första försöket, men jag pluggade som en galning. Lycka till på ditt nästa prov :)
Nära! 2021-10-06 10:50 ! Citera #
Jag vet hur det känns att snubbla på målsnöret!
Jag fick 51, 51 och till slut 55 och godkänt.

Mitt tips är också att plugga med Elevcentralen, men också att man spararde frågor man är osäker på till sist.
Och lugnt och metodiskt beta av en efter en.

Nästa gång har du det! :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor