Start > Körkortsforum > Uppkörning Sollentuna - Hjälp …

Uppkörning Sollentuna - Hjälp med områden för övningskör

KatarinaVallentuna 2021-09-19 14:45 ! Citera #
Hej jag har min uppkörning i Sollentuna 31 Sept.
Jag bor i Vallentuna, och jag kör min privat bill (övningskör) sedan Januari 10-12 timmer varje veckan i områden runt Trafikverket i Sollentuna. Jag har kört dena områden:

Edsberg, Edsbacka, Väsjö, Täby/Täby Kyrkby, Ηäggvik, Norrviken, Vaxmora, Viby,
Rotebro, Bollstasnäs, Johannelund, Upplands Väsby C, Sollentuna C, Tureberg, Helenelund, Silverdal, Ursvik,
Kista, Husby, Akalla, Rinkeby, Tensta, Hjulsta,


Νågon av er som gjorde testet i Sollentuna och vet att någon blev ombedd att köra till något annat område än ovan? Τ.ex., kör dem mot E4 södra till Bergshamra, Frösunda, Råsunda, Skytteholm, Huvustad, Hagastan?

Tack för hjälp i förehand

Kattis
Gäst 2021-09-19 22:13 ! Citera #
Tja,

Min vän hade körprov ganska nyligen och han fick åka Frestavägen mot Sörab återvinningsstation, därefter åka in på E18 och åka mot Täby hållet(alltså åka från Sollentuna), genom en tunnel, därefter vända i en rondell som kommer strax efter, åka tillbaka till Sollentuna. Åka ut vid Häggviksrondellen och köra mot Edsberg, svänga till höger i korsningen(mot Shell) och sen åka tillbaka genom villo-området.

Sen berättade han att några får köra E4 mot Rotebro och köra lite där.

Hoppas det hjälper Kattis!
KatarinaVallentuna 2021-09-20 10:27 ! Citera #
Tack, jag har kört rutten som du rekomenderas :)

Νågon av er som gjorde uppkörningen i Sollentuna och vet att någon blev ombedd att köra till något annat område än ovan? Τ.ex., kör dem mot E4 södra till Bergshamra, Frösunda, Råsunda, Skytteholm, Huvustad, Hagastan?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
91
I dag 19:28
6
I går 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo