Start > Körkortsforum > Uppkörning gånger

Uppkörning gånger

Jaya 2021-08-25 10:20 ! Citera #
Hur många gånger kan man göra uppkörning?

Tack!
Gäst 2021-08-25 10:24 ! Citera #
Hur många gånger som helst.

Däremot så om du kuggat tre gånger så har du inte längre förtur med tidsbokningen. Dvs det blir svårare att hitta lediga uppkörningstider efter det.
Gäst 2021-08-25 10:25 ! Citera #
Så länge du har ett godkänt teoriprov såklart.
Jaya 2021-08-26 09:48 ! Citera #
Gäst 2021-08-25
Hur många gånger som helst.

Däremot så om du kuggat tre gånger så har du inte längre förtur med tidsbokningen. Dvs det blir svårare att hitta lediga uppkörningstider efter det.
Hej, Tack. Kan du förklara detta mer ’du inte längre förtur med tidsbokningen’?
Fanny 2021-08-26 10:02 ! Citera #
Hej ,jag tror det innebär att de kommer inte prioriterar dig längre eftersom du har kugga 3 gånger .och ja det stämmer är själv i den situationen och ser inte längre tidsbokning jämför med när jag hade bara kugga 2 ggr. Nu känner mig stress har bara en månad kvart till min teori gå ut
Jaya 2021-08-26 11:50 ! Citera #
Fanny 2021-08-26
Hej ,jag tror det innebär att de kommer inte prioriterar dig längre eftersom du har kugga 3 gånger .och ja det stämmer är själv i den situationen och ser inte längre tidsbokning jämför med när jag hade bara kugga 2 ggr. Nu känner mig stress har bara en månad kvart till min teori gå ut
Det betyder att om det finns några avbokade bokningar, så visas de inte på webbplatsen för personer som redan kuggat det tre gånger. Så dåligt :( . Jag har redan kuggat 2 ggr. So jag ska vänta tills jag får en chans i mitt ort utan boka i andra ort. Jag känner det är svårare eftersom mitt ort är lättare och bekant. Jag har två månader kvar.
Fanny 2021-08-26 17:00 ! Citera #
Du har chans till att se avbokningar det bara att laga in t trafiksverket varje 15m om du vill en tid. lycka till

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 14:09
8
I går 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov