Hur många gånger kan man göra uppkörning?
Tack!
Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning gånger
Uppkörning gånger
Hur många gånger som helst.
Däremot så om du kuggat tre gånger så har du inte längre förtur med tidsbokningen. Dvs det blir svårare att hitta lediga uppkörningstider efter det.
Däremot så om du kuggat tre gånger så har du inte längre förtur med tidsbokningen. Dvs det blir svårare att hitta lediga uppkörningstider efter det.
Gäst 2021-08-25
Hur många gånger som helst. Däremot så om du kuggat tre gånger så har du inte längre förtur med tidsbokningen. Dvs det blir svårare att hitta lediga uppkörningstider efter det.
Hej ,jag tror det innebär att de kommer inte prioriterar dig längre eftersom du har kugga 3 gånger .och ja det stämmer är själv i den situationen och ser inte längre tidsbokning jämför med när jag hade bara kugga 2 ggr. Nu känner mig stress har bara en månad kvart till min teori gå ut
Fanny 2021-08-26
Hej ,jag tror det innebär att de kommer inte prioriterar dig längre eftersom du har kugga 3 gånger .och ja det stämmer är själv i den situationen och ser inte längre tidsbokning jämför med när jag hade bara kugga 2 ggr. Nu känner mig stress har bara en månad kvart till min teori gå ut
Du har chans till att se avbokningar det bara att laga in t trafiksverket varje 15m om du vill en tid. lycka till