Start > Körkortsforum > Avgift körkort

Avgift körkort

Leo 2021-07-06 19:29 ! Citera #
Tjena, jag klarade min uppkörning i fredags (2 juli) men fattar inte om avgiften för tillverkningen av körkortet ska betalas innan eller efter jag hämtat ut körkortet. Har nämligen inte fått hem någon faktura.

Jag vet att det tar mellan 3 o 5 dagar för dem att skicka körkortet men vill bara vara säker på att jag betalat alla avgifter och slipper vänta på kortet i onödan.

Tack på förhand!
gäst 2021-07-06 21:05 ! Citera #
Leo 2021-07-06
Tjena, jag klarade min uppkörning i fredags (2 juli) men fattar inte om avgiften för tillverkningen av körkortet ska betalas innan eller efter jag hämtat ut körkortet. Har nämligen inte fått hem någon faktura.

Jag vet att det tar mellan 3 o 5 dagar för dem att skicka körkortet men vill bara vara säker på att jag betalat alla avgifter och slipper vänta på kortet i onödan.

Tack på förhand!
Du får hem en faktura efteråt.

inget oroa dig över...den kommer, inget de glömmer
Gäst 2021-07-07 08:18 ! Citera #
Någon som vet när frakturen kommer hem?? Klarade uppkörningen för tre veckor sen och har fortfarande inte fått någon faktura.
Emma 2021-07-07 12:22 ! Citera #
Har inget svar på din fråga, men undrar hur länge det tagit för er att få hem körkortet?
Jag klarade uppkörningen igår och vet att inspektören gav mig all info, men slutade lyssna efter att han sa att jag var godkänd :lol:
Gäst 2021-07-07 13:33 ! Citera #
Jag fick faktura och avi för rekommenderade brevet 2 dagar efter att jag klarade uppkörningen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo